BVC och bussmiss

Hittills idag har jag hunnit med både d ena å d andra.
Efter dagislämningen å allt annat vanligt på morgonen så promenerade Lovisa och jag till BVC för 10 månaders kontroll. Hon klarade "testerna" galant och lilla tjejen väger numera 8850gram och är 68 lång. En ganska liten tjej. Växt 2 cm och gått upp bara 120 gram på 2 månader nu. Vikten beror ju såklart på att hon rör sig så mkt numera. 
Men nu är hon under på båda kurvorna.
Men hon är alldeles lagom❤️
Sen tog vi en promenad till stan å strosade lite innan vi lunchade med Anna och strosade sen lite till!
Hade kollat buss så jag kunde åka direkt till mattes dagis, men när jag sen skulle åka så upptäckte jag att jag mitt pucko tittat på bussar åt fel håll?! Så jag hade då missat alla bussar som kunde ta mig däråt.
Men åååå! Klockan va då 13.10 och matte ska ju hämtad 13.30 och promenaden dit är minst 40 min.
Började gå å visste att jag skulle bli sen, men efter en liten bit går jag förbi en taxi som såg ut att ha för lite å göra så jag åkte taxi.
Haha, inte varje dag man åker taxi till dagis😜
Men jag kom i tid å vi kunde lugnt promenera hem sen!👍
Nu är vi hemma, Lovisa sover å matte å jag myser i soffan en stund. När hon vaknar ska vi på lekdate å sen ska jag träna Box ikväll!👊
Fullt upp!:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :