Bra dag

Idag har verkligen varit en bra dag. Fullt upp och snälla barn, perfekt!
När Lovisa sov i förmiddags så hann jag stryka både gardiner och dukar, byta dessa och få upp stjärnor i fönstrena.
Så nu är det lite julmysigt här inne

Den drog vi som sagt till Frida å hängde med dom fram tills det va dags för dagishämtning.
Trevliga timmar där va d, jag gillar Frida:)
Hem å lägga lillan för eftermiddagsluren och när hon sov gjorde jag å Matte apelsiner med nejlikor i, satte fram tomtar och klädde en liten gran som han ska ha på sitt rum:)


Å mitt i allt detta hann jag laga mat också så när F kom hem va d bara å äta för han så jag kunde åka iväg.
Drog å träna ett Core-pass, som va skitjobbigt, och sen 20 min ben på gymmet.
Å när är det kvällen:)
Ja herregud vilket va-duktig-jag-är-inlägg, men det e bra d! Man ska va stolt å berömma sig själv ibland:)



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :