"Asså, herregud liksom"

Sitter nere på träningslagret å inväntar
Mitt pump-pass, jag behöver verkligen detta idg efter en hel dag inne och en del irritation på min andra hälft.
Men d jag skulle skiva här va nått helt annat.
Håller på å byter om å då glider d in 3 tjejer i 20-års åldern.
Innan dom går in i gymmet sprayar dom på sig ton mer parfym och lägger på lite extra smink, å ja samtalsämnena ska vi inte ens prata om.
Herregud! Är det så man ska göra innan man tränar? Är det bara jag som börjar bli gammal eller?
Nja..
Undra hur mkt svett d rinner på dom där inne sen å hur mkt dom faktiskt tränar.

KOMMENTARER


Haha hörde en sån tjej säga "men Gud nu blev jag svett omg vad äckligt" och gick av bandet hahaha

2013-11-21 // 20:35:10
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :