10 månader

Idag är min lilla sessa 10 månader gammal.
10 månader, snart 1 år!
Nu går d faktiskt undan, men d gör mig inget, så roligt å se all utveckling.
Mina fina tjej!
Du både ger å tar så mkt energi från mig:P
 
Dagen har varit skön. Farmor va här på förmiddagen å underhöll Lovisa å jag stannade hemma på övervåningen å bara gjorde massa som blivit liggande. Fick massa gjort och massa mejl/papper iväg till rätt ställe. Så skönt å bara kasta alla kom-i-håg lappar i köket å bara få bort allt på en gång.
Det är sånt som bara blir liggande och man inte alltid har tid till.
Sen hann jag med mig själv lite också, färga håret bla. Också nått som stått på listan länge.
Tack för hjälpen!
 
Nu sover barnen och jag e trött. Kanske  borde krypa till kojs snart så man e pigg imorrn.
BVC väntar imorrn, spännande å se hur stor hon är lillan:)
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :