Vilken bra dag

Idag är en sån där dag där allt känts bra! Vi sov bra inatt, hade en bra morgon och utan tårar vid dagislämningen.
På fm hann jag städa å träna, sen kom Ia en sväng innan det va dags å hämta
På dagis igen. Inga protester i vagnen hem och nästan inget gnäll hemma.
Farmor kom sen å lekte med Matte ett par timmar så vi hann tom med å fixa lite saker som legat på is ett tag. Hon hade även med sig massa fina blommor som hon å Matte plantera i krukor. Tur hon kommer å styr upp med blommor å sånt, jag har ju inte direkt gröna fingrar.:)
.
Lovisa somnade kl 19 så vi kunde busa med Matte själva en stund ute innan han decka, då gick jag en promenad i det fina vädret och är precis hemma ifrån den. Kom hem till en vaken liten tjej men hon håller på å somna här igen så hoppas på d!
Vilken kanondag!
Nu ska jag ut å njuta i trädgården i det fina vädret med min man å känna mig sådär löjligt lycklig:) (om lillan nu sover då:))


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :