Synd om mig

Ja ikväll tycker jag verkligen synd om mig själv!
1 gång har jag varit hos Lovisa annars sover hon. Vilket betyder att vi hade haft en hel kväll själva jag å mannen, men näe då!
Jag har gått å lagt mig, innan kl 21 en solig fredagkväll. Så trött å dåsig så det är inte sant, orkar ingenting. Ligger med en värmedyna på ryggen för att den värker, men framförallt gick jag å la mig för att under kvällen har jag fått utslag å svullnader under fötterna så jag kan inte gå för att det gör ont.
Min kropp är helt enkelt inte på topp..
Hoppas jag kan somna nu iaf så jag får sova ut.
Nu kallar plikten igen.....


KOMMENTARER


Lina Poulsen

Ett tips för dina nässelutslag!
Ha alltid antihistamin tabletter hemma, allergitabletter. Finns receptfritt på apoteket.
Om du känner att det kommer så ta en sådan så fort du märker något. Brukar hjälpa :)

Svar: Tack! Fick en stor mängd receptbelagde nu för framtida gånger också. Å ska Aldrig mer vara utan henne.
Challe

2013-05-24 // 21:46:26
Emma

Tusen kramar från mig <3

2013-05-27 // 19:06:07
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :