Helt död

Ja dagen den har gått. Läkaren konstatera, precis som jag redan visste, nässelutslag. Fick tabletter som jag nu börjat knapra å får väl göra ett par dagar. Tabletterna gör att man blir trött, dåsig å yr. Yes, precis va jag behöver, spä påt lite:)
Så förutom en tur till farmor och farfar förut så har vi inte gjort så mkt. Jag har verkligen varit helt slut å kliat sönder mig, somna t o m över en timme förut, det hör inte till vanligheterna.
Nu sover båda igen å jag ligger på soffan, vågar inte tro att hon ska sova vidare, men hoppas såklart.
Jag ska väl också sova snart:)
Lovisa testa hoppgungan förut, men d fanns nån som tog över den, haha!
Får ta ut den imorrn så han får hoppa, lite för tung för den egentligen.
Håll tummarna för en lugn natt för mig inatt, I need it!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :