God morgon

Trots en tidig morgon och en hel del vaket inatt så vaknar jag som oftast med ett glatt humör oc ser fram emot dagen med mina små!
Älsklingarna, ibland så jobbigt men oftast så älskvärda!
.
Idag vakna jag istället med ett annat problem. Igår upptäckte jag att jag hade fått myggbett som klia som tusan. Under natten så har det blivit värre och flera å större. Förstod ju ganska fort att det inte var myggbett utan dessa utslag jag får då och då som är vidriga!
Till morgonen hade det eskalerat och jag har precis överallt och det kliar så mkt att jag inte kan va still.
Jag ska bespara er bilder men det är iaf nässelutslag tror jag, brukar va d.
Så nu har jag ringt läkaren och dom ringer upp om 30 ungefär. Kommer inte ihåg hur vi behandla det sist, vilka tabletter det är. Är ju inget som smittar eller är farligt, mest sjukt obehagligt, som en allergireaktion...
Jaja, alltid är det nått!
Tur d e fredag och min man ska vara hemma ett par dagar...


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :