Bra

Som sagt gick lämningen bra imorse, skönt va ju d.
Under dagen har lillan å jag inte gjort allt för mkt utan kurerar oss mest. Va dock tvugna å ta en liten promenad iaf innan dagis.
Hämtade med vagnen också. Det brukar ju inte funka då båda brukar vägra vagn. Men jag har bytt till sittdel på Lovisa och har den på första hacket efter liggläge och det funkar kanon, hon är mkt mer nöjd, å ja, Matte han vägrar oftast å ska gå.
Men dagen på dagis hade gåått bra. Långa stunder utan både snutte och tutte, det är bra. Han hade inte lika bråttom hem som han brukar och vinkade glatt hej då till fröknarna.
Satte sig i vagnen utan problem och satt still hela vägen hem å när jag ställde frågan om dagis imorrn så fick jag ett ja.
Ren tur eftermiddag eller vänder det nu?

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :