Blä

Mkt gnäll här nu, men ja, så är det!
Idag räcker inte ens smilen för å rädda kvällen. Hon är fortfarande vaken å jag spyr snart påt!
Hon somnar hela tiden när jag försöker lägga henne å har henne vid bröstet, men så fort jag lägger ner henne så vaknar hon å gnäller.
Jag försöker å försöker med den där jävla nappen men hon vägrar!
Å hon kan inte tutta på mig jämt.
Till råga på allt så värker min rygg så mkt just nu att jag skulle kunna gråta bara för d!
Tränandes går åt helvete just nu, vilket gör mig ännu mer depp. Ryggen å huvudet värker å jag e trött, vilket gör att träning känns so far away!
Nä fy fan.. Tur att mina kvällskänslor och smärtor är mildare på morgnarna!
När i helvete ska jag så ladda batterierna om hon aldrig sover?!?!
Nä, jag e inte så glad just nu, det trycker på ögonlocken.....

vore det inte för att Matte sov så skulle hon få skrika sig trött nu så hon somnar nån gång.

 


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :