Utvilad

Rekord i sömn! Å såna rekord gillar vi:)
Efter att jag hämtat matte på dagis igår så kom Ia hit med barnen, alltid kanonskoj.
Men när eftermiddagen började komma så fick jag huvudvärk from hell!!
Den var vidrig och blev ju inte bättre av 4 barns ljud. Det gjorde tillslut så ont så man bara vill gråta.
När dom åkt tog jag en dusch, åt mat, låg en stund på soffan å sen när båda barnen sov så gick jag me å la mig.
Lovisa somna redan vid 20 å jag somnade innan 22.
Kl 03 vakna hon för mat. Då har hon alltså sovit 7 timmar i sträck - rekord!!
Och jag har fått 5 timmar oavbruten sömn, vilket jag inte fått sen hon föddes - så rekord:)
När jag satt där vid 03 å amma så va jAg så pigg, 5 timmar i sträck liksom utan att nån av barnen störde, det händer ju liksom inte:)
Men hon käka på en kvart då å Somna
Sen om, å jag me.
Sen vakna hon nu vid 06 så nu äter vi igen.
Hoppas på å somna om en stund till:)
Ja det dåliga slutet på gårdagen har gett en väldigt god start på denna dag, hoppas Matte är på bra humör när han vaknar också så är allt great!:)


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :