Mkt mer nöjd

Gud va tydligt det är på min lilla tjej när hon mår bättre, hon är så nöjd då.
Rumpan är så extremt mkt bättre, nästan bra å magen verkar vara i bättre trim än på länge. Å det märks så tydligt, hon är en helt annan unge.
Vi har dock fått påbörja en ny behandling av torsken då det har kommit tillbaka men det känns som en piss i havet ungefär.
Hoppas på att vi fortsätter mot bättre tider.
Idag har alltså varit en bra dag!
Imorse efter att vi lämnat Matte på dagis så åkte vi till jobbet en sväng för å göra en insats, det va skoj, saknar å jobba ibland!
Strax efter 10 gick vi upp till öppna förskolan jag å Lovisa å stannade där tills vi skulle hämta Matte.
Eftermiddagen hemma har varit lugn!
Nöjda barn ger bra dagar.
Nu sover barnen å jag ska också bege mig till sängen.
Morgondagens förmiddag och torsdag är jag helt obokad. Skönt på ett sätt, men är det någon som har nått roligt förslag så kom med det:)
Natti natt!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :