Måsten?

Varför känner man så mkt måsten varje dag?
Jag sitter nu i soffan med en kopp kaffe å bara tänker på allt jag "måste" göra innan jag ska hämta Matte.
Måste? Vem säger att jag måste?
Jag själv såklart! Denna eviga press man sätter på sig själv å försöker vara nån supermorsa eller nått.
Jag har ett paket å slå in, tvätt att vika, ett paket att hämta, en väska å packa, mat att laga och ett hus att städa.
Måste jag göra detta nu? Näää
Jag måste packa mattes väska innan jag hämtar honom för han ska sova hos farmor inatt, vilket betyder att jag har hela dagen på mig att göra alla "måsten".
Det är inte alla dagar man känner att det är ok å hoppa över allt detta, men idag gör jag det. Så idag ska jag mysa med min lilla så länge som jag känner för det, det är mitt måste idag!


KOMMENTARER


Annika

Hej!
Trots motgångar tycker jag det verkar gå jättebra för dig! Skönt att Lovisa fått hjälp med sina bekymmer.
Kämpa på!
Kran

Svar: Hej!Ja men d tycker jag! Alltid flyter på ganska bra! Men jag är tacksam över att bo i Sveige och den snabba hjälp man får med Allting:)
Challe

2013-03-21 // 11:06:25
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :