Bra dag

Det blir visst tomt här ibland! Igår vill jag nog säga att det berodde på fullt upp!
Jag skulle först å främst vilja friskförklara familjen, så när som snor och det kommer vi nog aldrig ifrån.
Igår va jag å Lovisa på öppna förskolan när Matte var på dagis.
Å när vi hämtat honom hade båda barnen riktigt bra timmar där ett tag, kanonskönt! Matte å jag fixade massa hemma medans lillasyster tittade på och ingen av dom gnällde knappt nämnvärt till Fredrik kom hem.
När han kom gick vi raka vägen ut på promenad hela familjen, skönt väder var det, men kallt! Gud va jag längtar efter våren!
Sen hem, äta, bada, pyjamas på, välling å sen natta barn! Även nattningen gick smidigt och tidigt med bägge så kanon!
Fullt upp med barn hela dagen!:)
Å nu är det äntligen helg igen! Så skönt!
Idag ska vi ut å käka lunch hos svärföräldrarna när Fredrik slutat för å fira att svärmor fyllt år och imorrn kommer Daniel och Sofia hit!
Så det ser ut p bli en bra helg:)


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :