Trevlig eftermiddag med många kamper

Efter dagis kom Ia hit med barnen och har varit här till läggdags.
Vi har lekt ute, lekt inne, ätit, fikat osv osv. Det vanliga:) och lika trevlig som alltid!
Matte har skött sig hyfsat idag förutom ett par timmar mitt på dagen då han va helt omöjlig. Så vi hade en del långa kamper, så är det!
Fredrik är på fest med jobbet så jg e själv med barnen, matte somna för en timme sen och Lovisa precis nu.
Nu väntar jag bara på att tvättmaskinen ska bli klar sen ska jag också sova.
Imorrn ska jag klippa mig, å d va inte igår direkt, så skönt!


KOMMENTARER


Då vill jag se bild på hur håret blev :)
Skönt att få fixa sig själv lite...
Kram

2013-06-18 // 22:10:08
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :