Fika, promenad och hemmahäng

Rubriken är en snabb sammanfattning av dagen.
Lovisa sov mkt i förmiddags efter en tidig uppstigning så Matte å jag va ute å lekte i stort sätt hela fm.
Sen packade jag i barnen i vagnen å traska in till stan och hem till Louise och Emilia för en trevlig fika å sen hem igen.
Så skönt att båda barnen vill åka vagn nu, så skönt å få röra på sig på dagarna och ett bra tidsfördriv.
1,5 timme i vagnen blev det för dom små, så bra motion för mig!
Matte skötte sig hyfsat emot Emilia, någon incident men bra emot andra gånger.
Eftermiddagen har vi också tillbringat ute mer eller mindre och nu håller båda precis på å somna!
Hoppas hoppas att hon somnar för kvällen, va länge sen hon somna innan jag går å lägger mig.
Bra dag med 2 barn som sköt sig bra hela dagen, älsklingar!


KOMMENTARER


Det var så mysigt att ses :) <3

2013-06-17 // 22:56:21
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :