Trevlig kväll

Igår hade vi besök av Ia, Jimmy och Loke, passade på när de stora barnen är på annat håll, så mkt lugnare då:)
Vi grillade, spelade lite spel å bra tjola, jättetrevligt! Kul å bryta den vanliga vardagen lite och jag är så glad för våra fina vänner!
Tack för igår kära ni!!
Både Loke och Lovisa somnade och sov bra på kvällen så vi fick va ganska mkt ifred, väldans skönt!
Några kort har jag dock inte då min telefon totalstrejka hela em och kvällen igår men nu fungerar den:)
Tror klockan var 1.30 när dom åkte hem så nu är jag allt lite trött, men som tur va sov lillan till halv åtta iaf.
Idag verkar d bli regn så vi får se vad vi hittar på, nu ska jag underhålla min lilla tjej iaf, god morgon!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :