Tillbaka

Hej vänner!
Nu är jag tillbaka igen.
Summerar min sista tid i viken med en massa bilder istället för text:)
.
Skogspromenad med min kära syskon, famiilj och vänner
Glass i stora lass i fina underbara viken med underbara människor
Som barn på nytt i lekparker, återigen med en massa fina vänner 
Grill och samkväm med Angelica, Alexander, rebecka och David. Tack för den kvällen fina ni<3
 
En del bad och sol i det fina vädret på Ankarsrums härliga badplats
 
Blandat
Matte badade massa i poolen på gräsmattan hemma och sprang runt där hela dagarna, helt underbart
 
Avslutande tripp till Ullared med mina föräldrar. 
Hamnade mitt i inspelningen av "Ullared" när jag gick med banvagnen och hamnade på personalparkeringen där Ola-Conny och Morgan filmades för fulla muggar:) haha
Och lite mer blandade fina bilder:)
 

Förövrigt har jag inte lyft ett finger på hela tiden. Bara tagit det helt lugnt och bara varit.
Jätteskönt!
Tack Mamma och Pappa för allt<3
Skönt å vara borta men skönt att komma hem. Speciellt när man kommer hem till uppfyllt kylskåp,
fräscha blommor på bänken och mat att bara värma, underbart! Tack snälla svärmor!
Nu är vi tillbaka i vardagen igen, lite tidigare än planerat från början, men men, för just nu iaf.
Å nu ska jag försöka vara tillbaka här också:)
Å Lovisa å hennes sovtider då? ja ni, det är som vanligt=/ dags å börja köra hårt här snart.
puss på er

 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Oh äntligen :) så roligt o följa dig/er :)
Fina bilder och grymt fin bild på din familj på bänken :)

2013-07-24 // 21:32:55

Å va roligt att du är tillbaka här!:) en massa fina bilder på en fin familj!

2013-07-24 // 21:53:34
En av dina läsare

Lovisa är ju bara sååå söt! Den sista bilden på henne är ju bedårande verkligen:-)

2013-07-24 // 22:46:15
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :