Sämre

Sämsta natten so far! Shit, jag fattar inte va som händer med lillan:/
Efter skrik och panik igår så sov hon 2 timmar, sen va det kört. Resten av natten var det sömn i Max 30 min i sträck. Ändå är jag inte överdrivet trött idag, man får nån slags energi som man inte har annars. Jag är iofs halvt medvetslös om nätterna...
Gud va skönt att Fredrik är hemma nu alltså å sysselsätter Mathias.
Det är något som inte riktigt är som det ska med lillan. Hennes temp ligger på mellan 37,7 och 37,9 och har gjort nu i 3 dagar. Så inte riktigt feber men ändå förhöjd kroppstemp, så jag undrar va som är fel.
Nån gång vänder det, det vet jag, men just nu känns d långt borta.
Heja mig som inte bryter ihop!


KOMMENTARER


Kajsa

Heja heja heja!

2013-07-10 // 14:29:37
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :