Förbannade jävla skitmorgon

Har varit vaken i knappt en timme och ALLT har gått fel hittills!
För det första har natten varit skit, Lovisa vägra somna igår när vi kom hem så klockan blev nog halv tolv innan hon somna. Halv ett vaknar Matte å ligger å pratar å styr i sängen så jag somna nog inte förrens halv två. 3 vaknar Lovisa igen och jag försöker få henne somna om men ger upp vid 4 å lägger henne bredvid mig.
Så sen kl 4 har jag haft en varm unge på varsin sida och själv legat i mitten iunder täcke=skitvarmt!
Kl 7 vaknar Lovisa å strax därefter Matte. En 30 minuters lång kamp med matte för att byta blöja och gå ner för trappan, han vägra å bråkade om allt!
Väl nere ska jag göra välling å spiller ut hela flaskan över hela köket och slår ut lactulos flaskan i samma veva.
Nu kan det väl bara bli bättre?


KOMMENTARER


Kajsa

Hoppas dagen blev bättre sen ❤ ta en minut och sätt dig och kolla på dina underbara monster så ska du se att det känns lite bättre sen ❤

2013-07-28 // 17:53:21
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :