Vardag

Idag är en sån där dag då bara allt tråkigt ska göras.
Efter att jag lämnat knatten på dagis åkte jag direkt å storhandla, hem å börja tvätta å städa. Tvättmaskinen lär gå varm hela dagen, städningen får vi se hur mkt vi orkar me.
Försöker ha allting iordning och gjort här hemma till bebis kommer så man slipper komma hem å börja med hushållssysslor direkt så försöker hålla efter. Det tråkiga är att jag har gjort färdigt allt och varit redo X antal ggr nu så det är inge kul å vara förberedd längre.
Snälla bebis kom!!
.
Imorse va första gången sen vi byte säng på matte som jag vakna av att han lekte där inne. Inte ropa och inte försöka komma in till oss. Perfekt, så skulle d va varje morgon:)
Nä just d, städa va d ja!
Hörs sen!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :