Namn

Har ju glömt bort att meddela er namn blev jag just påmind om.
Här är all fakta om min prinsessa som inatt inte alls vill sova nån annan stans än på mig.
Namnet blir Lovisa Linda Natty Johansson, med Lovisa som tilltalsnamn. Linda är ett namn som går i släkten, både jag, min mamma och min mormor heter det, så det va självklart. Sen heter min mormor Natty också, och jag tycker att det är så fint så det får också följa med:)
Hon var 51 cm lång och vägde 3550 gram, så alldeles lagom:)
Läkarundersökningen gick prickfritt och hon ammar på för fullt, så gott det går. Jag hoppas jag kan ge henne va hon vill ha, hon verkar lite missnöjd.:/
Förresten, herregud va jag saknar Mathias! Gråter bara jag tänker på han. Älskade barn, både två!!


KOMMENTARER


SÅ fint :)

2013-01-28 // 15:49:04
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :