Favorit i repris

Bebis mage mår inte bra.
Nu har vi kört skrik här igen sen 21 ca, men nu hoppas jag hon somnat. Vågar inte röra på mig men måste ner med henne i vaggan. Jag ligger å sover med kuddar å stöd så gott det går Så svårt å ha henne där in jag ska kunna sova alls.
Hennes mage då?!
Ja man riktigt hör å känner hur det bubblar där inne. Plus att hon skiter stup i ett, å inte lite heller.
Man riktigt ser hur hon lider och hur lättad hon blir när det kommer en ordentlig fis tex.
Fortsätter det får vi la ringa BVC, men hoppas på att det bara är lite trögstartat.
Nä dags för ett försök till vaggan å försök till lite sömn, wish me luck!


KOMMENTARER


Stackars liten :( Hoppas det bara är tillfälligt!

2013-01-31 // 20:36:19
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :