Det går..

.. Ganska bra här hemma. Mathias är jättesnäll å kommer å lägger sin älskade nalle hos Lovisa när hon är ledsen å kramar henne. Men man märker mer och mer att det kommer nog vända.
Å jag lider redan av mitt dåliga samvete gentemot Mathias. Usch!
Hormonerna i kroppen gör sitt och jag gråter ganska många gånger per dag utan att veta varför.
Jag tror min största kamp kommer vara emot mig själv. Man kommer inte kunna leva upp till allt man vill.
.
Hur som helst, tiden går.
Daniel och Sofia var här å hälsa på igår, d va trevligt!
Tjejen sover mest, förutom igår kväll. Då gick jag runt med en otröstlig bebis i ca 3 timmar innan hon äntligen somna å vi fick sova en hyfsad natt.
Men idag är jag trött!
Tack å lov sov matte igenom allt skrik, helt otroligt, men skönt!
Så nu några timmars vila igen..


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :