Barnskrik

Barnskrik gör mig galen.
Lovisa är mest missnöjd å gnäller så länge man inte sitter med henne i knät. Vagnen funkar en stund om man har konstant rullning på den, 1 sekund stilla å hon skriker.
Matte tar varje tillfälle han får att trotsa emot mig. Skriker (helst NEEEEEEJ) och stretar emot så mkt det bara går. Får köra med mutor emot han hela tiden för å ha en chans med lillan på armen.
Och det är ju inget som håller i längden.
Men han märker ju hur mkt mer slapphänt jag är med henne på armen så klart han försöker.
Jg gör så gott jag kan, men jag faller ofta dit.
Huvudvärken som smyger sig på under kvällarna kanske inte är så konstig.
Hur många gånger tror ni jg dragit ner han härifrån tex??


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :