Att vara pappa

Ibland önskar jag att jag också vore pappa till barnen istället för mamma.
Tänk att få 8 timmar om dagen utan skrik, gnäll eller trots.
Tänk att få sova hela nätterna.
Tänk att slippa ha någon fastklistrad vid bröstet på kvällarna.
Tänk att bara sitta där när ungen skriker å känna att det är en självklarhet att mamman tar barnet om inget annat sägs.
Tänk att kunna åka iväg en stund utan att känna dej stressad över att det finns någon där hemma som är helt beroende av dej som bär på maten.
Ja tänk.....
Men nä, just nu är jag bara jävligt gnällig, grinig å trött!
Jag älskar att vara mamma!
Jag älskar att vara behövd!
Jag älskar att vara med mina barn om dagarna!
Men erkänn mammor, visst har ni också tänkt dessa tankar?!?!.....


KOMMENTARER


Haha detta va PRECIS va jag sa till Jimmy härom dagen!! :) så ja jag har tänkt den tanken :)

2013-03-01 // 07:37:54
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :