Skönt!

När farmor kom och tog Lovisa i förmiddags så tog jag på mig löparkläder å tog en rask promenad ner till Max för å skriva mina sista papper (med lite sorg i hjärtat men med en väldig spänning för framtiden) sen sprang jag hem. Det va såå skönt! Va längesen jag sprang ute, å jag kan fortfarande!
Väl hemma blev det mat å dusch innan knatten skulle hämtas.
Lovisa hade sovit bra och lekt på, å farmor hade gjort rent vår ugn å spis när lillan sov, hon såg väl liksom vi gjort länge att det va liksom på tiden, haha!
Tack som fasen iaf:)
Lovisa har varit lätt att lägga båda gångerna idag och matte är på sååå mkt bättre humör. Vi har varit ute nu precis när L sover, skönt!
Nu väntar vi på besök av Ia å barnen för lite lek!
Tänk va dagarna kan va olika, å tänk va lillans sömn styr allt!
Puss på er!



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :