På väg!

Igår va riktigt bra dag med fullt ös.
Direkt efter Lovisas första vila så drog barnen å jag till familjen Axelsson för lek, mat å fika!
Tackar å bockar för allt. D va trevligt, som alltid!
Sen hem med kidsen så L fick sova en stund å sen direkt efter d playdate hos Ia:)
Mkt lek för de små idag, perfekt!
Idag gick jag upp tidigt, för jag ska till ULLARED!! Wohoo såå roligt!
Jag har Jenny som ressällskap, himla skoj! Eller ja, inte just nu men annars:)


F är hemma med barnen idag och i vanlig ordning så sover dom så himla bra just när han ska ha dom. 7.40 vakna bägge, men skönt för han!
Vi ska snart stanna å fika, dags å skaka liv i sällskapet som ligger här under luvan:)



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :