Lucia

Direkt när F kom hem vid lunchtid så åkte vi till farmor å farfar för å käka lunch å hämta knatten. Vi åt å byte barn, Lovisa fick stanna där medans vi åkte till dagis för lite luciafirande.


Sen tillbaka dit för å fika å hämta lillan!
Skjutsade F till en vän, dom skulle på julfest med jobbet så vi blir själva ikväll.
Matte ville käka hamburgare, så vi gjorde d!

Jag frågade om han ville till Max eller donkan å han svarade tydligt donkan, jaha, okej då😜



Nu sover Lovisa iaf, matte är vaken än å känns inte som om jag får omkull han på ett tag, men då får jag ju sällskap iaf:)
Vi får väl se om jag får lite lugn å ro innan läggdags!

Matte pratr för fullt om allt spännande som hänt hos farmor å farfar igår. Det blåste ju för fullt så träden i skogen runt om hade "ramlat" och strömmen hade gått.. Det va verkligen WOW! 
Haha! Gulle!
Inte så trött heller,😜



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :