Jobbig natt och hysterisk morgon

Jag e så trött! Efter att jag kom hem igår runt 22.30 så kunde jag inte alls somna. Fredrik snarka som en hel arme och trots att jag satte i hörlurar så störde det mig. Somna kanske vid 00 ungefär. 
00.30 kom matte in till oss, å väckte då på vägen Lovisa. In till henne å ge henne mat, å under tiden jag gjorde d så stapla matte in dit å undra vart jag tog vägen. Liiiite svårare att få henne å somna om då.
Till slut iaf. Men vid 03 va d dags igen. 4 ggr va jag inne hos henne och försökte få henne å somna om innan jag tillslut gjorde d, kanske vid 04.
05.30 gick F upp å väckte då Lovisa (!) så upp igen... Hon fick välling å somna om.
Men vid 07 va d dags å kliva upp. Puh!
Farmor kom vid 08 och skulle ta Lovisa då jag efter dagislämningen skulle till bm för å ta ut min stav å in med en spiral istället, vilket resulterade i att Matte mer än vanligt inte ville till dagis utan ca helt hysterisk. Hemma, hela vägen dit och inne på dagis bara grät han:(
Och till råga på allt så glömde jag hans nalle idag, åååå, d gör jag ju aldrig annars, typiskt!
Usch då! Hoppas dagen blir bättre för han å hoppas det går bra för mig.
Dålig start måste ju bara ge oss en toppendag!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :