Åka vagn

Efter en lugn morgon här hemma så gav vi oss ut på promenad!
Jag hade ärenden till stan å tänkte att antingen chansar jag å tar vagnen till stan så hon får sova där eller så sover hon hemma så åker vi bilen sen.
Hon har ju i stort sätt aldrig gillat å åka vagn men nu tänkte jag att det ng skulle gå bra för hon skulle ju ändå sova å jag vill röra på mig.
Sagt å gjort, vi började gå.
Efter bara 10 minuter börjar hon knorra men jag tänker att hon somnar snart.
Efter 15 minuter är det kört! Hon skriker, tjuter, knorrar å bara vägrar sitta där och ser ut som världens mest ledsna barn som får uppleva något väldigt hemskt!
Jag pratade med Jossan i telefonen men fick avbryta och plocka upp henne. Testar allt, bära, sätta ner, sitta upp, ligga ner, vagga, gå framåt, gå bakåt, ja allt du kan tänkas testa i en vagn men nä!
Kom kanske 500 meter på 20 minuter å börjar tappa tålamodet, ingen ide å gå hem heller. Jag håller på riktigt på å börja tjuta efter detta och känner mig sämst som möter folk som bara glor med en gallskrikande bebis i vagnen, men va ska man göra?!
Hon får titta på film på min telefon å lugnar sig en stund tills telefonen lägger av av att det är kallt, va fan?!?
Vi kommer iaf fram till stan å hon somnade ek liten stund.
Nu sitter vi på bussen hem å hon e vaken igen å jag fick iaf gjort va jag skulle!
ONGE!!
Varför vill du inte åka vagn?
Det är ju skönt!!
Så tråkigt, men men..
Hon är inte lätt att ha å göra med den här lilla damen, inte alls!😔

Tur hon e söt!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :