Tillbaka till ruta 1?

Nu är vi helt klara med den där droppkuren som skulle hjälpa lillan att sova, första natten helt utan inatt då man trappat ner långsamt.
Å första natten gick åt pipan. Precis som förut, vaknar gnäller, somnar igen i 30-60 min, vaknar å gnäller å om å om igen hela natten.
Å vi som inte tyckte dropparna hjälpte, nu verkar d ju som att dom faktiskt gjort d.
Å näe, vi vill inte tillbaka igen, vi vill sova.
Ammat har vi dock inte gjort. Fredrik gör det så bra med henne där uppe mesans jag sover nere. Men sover bra gör man inte iaf, man hör vi såklart allt och kan ju inte somna om förrens man hör att det är tyst igen. 1 gång gick jag helt onödigt upp å la mig i också. Han fixar det själv, det vet jag, men jag är liksom mamma så det är ju typ mitt jobb å lägga mig i:) haha.
Nä ska bli intressant å se hur nästa natt utspelar sig.


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :