Sovmorgon

Fredrikkämpar på där uppe med Lovisa och nu är han iväg å jobbar, världens bästa karl! Han gör ju framsteg iaf, å snart är min mjölk i brösten helt borta så då kanske d blir lättare för mig att hjälpa till när man inte luktar mat (mums?!)
Han kom ner med henne 7.40 sen åkte han, å då vakna jag, gött!
Matte sover fortfarande!
Idag är min lilla dam 7 månader också. Liten börjar bli stor ❤
.
Dagen idag blir inne med lillan eftersom hon fortfarande är sjuk, trist. Men en tid hos läkaren vid 13 har vi å då kommer farmor å tar hand om Mathias.
Igår va vi ute en sväng, tvättade bilen å städade den jag å Matte.
När vi va klara hade jag bakluckeloppis men fick inget sålt;) för dyra priser kanske:)


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :