Valborg

Samtalet på dagis slutade med att jag bestämde mig för att ha han hemma ett tag å sen börja som en ny inskolning typ, så får vi se hur d går då!
Det ska ju va roligt p gå på dagis!
.
När matte va på dagis va jag å Lovisa på öppna förskolan med Ia och Loke och efter dagis åkte vi å hälsa på Emma å Tilda.
Så väldigt mkt trevligt umgänge idag!
Hemma en snabbis å tog oss sen iväg för å titta på brasan (som inte blev av, superkasst).
Åkte hem lite blöta då det regnade lite, pappan släppte vi på vägen, han skulle kalasa lite.
Hem med båda barnen å på med pyjamas å i med välling direkt.
Nu sover både barnen i sina sängar, å tänk om dom kan göra d nu ikväll så jag får tid för bara mig.
Då ska jag träna å mysa själv vid tv:n.
Men först nu lite kvällsmat medans dom sover, för jag är långt ifrån söker på att det fortsätter.


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :