Tisdag

Blir så lite bloggande när appen inte funkar som sagt. Men nu så:)
Igår va vi som sagt hemma hela dagen, å d va nog va d små behövde för idag var dom piggare.
Jg var även ute å sprang en liten runda igår, ja verkligen en liten. Mindre ben va som bly efter promenaden i söndags.
Men jag va ute iaf å körde, det är det som räknas än så länge, bara att komma ut å börja.
Idag har vi varit på öppna förskolan på dagen jag å Lovisa och på em så va Ia här med barnen å lekte!
Fina bästa Ia.
Kravlöst umgänge och man kan prata om precis va som helst❤
Nu sover Matte å jag ska försöka söva Lovisa med så jag får va ifred lite!
Wish me luck, d senaste kvällarna har vi lagt oss ihop.
.
Vi har tagit bort Mattes plåster me. Jättebra har såret läkt, verkligen! Så det kommer nog inte synas så mkt sen.


KOMMENTARER


2013-04-23 // 21:11:46
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :