Morgon

Här är jag, halvt död, halvt levande.
Hon fortsatte hela natten med att sova knappa timmen i stöten förutom sista delen, då sov hon 05.30 till fortfarande.
Hon kommer självklart vara skittrött å bli gnällig när jag tar upp henne strax.
Min skräck är att hon blir såhär, Matte va så ett par månader, vakna ofta 10 ggr per natt, å nä, d vill jag inte mera..
Tanken att gå till öf finns inte mer. Det blåser halv storm ute och dom visar blåst eller regn hela dagen, skitväder!!
Jaja, jag ska dit iaf å hämta lite energi.


KOMMENTARER


mormor

blir ju så ibland,när de behöver mera mat så måste de ju äta oftare så du börjar producera mera. hoppas det är tillfälligt. Var Matte så ända tills du började med välling el tillägg? kram

2013-04-30 // 15:15:27
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :