Massa gjort

Efter dagis idag stannade vi ute å lekte, varmt men blåste. Lovisa sov så matte å jag fick leka ifred.
Sen åkte vi å lämna Matte hos farmor och farfar å han ska sova där för imorrn bitti drar jag till norpan för å tillbringa helgen med mina älskade vänner!!
Väl hemma så har jag städat bilen å flyttar om bilstolarna, sprungit, duschat, packat å ätit.
Wow va man hinner grejer när man får göra saker ostört.
Nu ska jag bara få min lilla älskling å sova, sen lite kvalitetstid med min man.
Kommer sakna ihjäl mig efter Matte, ser han ju inte förrens på söndag. Samtidigt så ska d bli så galet kul å åka iväg..
Å, älskade Matte, saknar han redan...
.


KOMMENTARER


Läser att du börjat springa. Ett tips är att vänta. Du är inte färdig läkt än. Det kan hända så mycket tråkiga saker om man ger sig ut förtidigt. Jag brukar säga att man ska vänta 6 månader innan man ger sig ut på löprundor. Ta hand om dig :) Hur funkar Olgas program? Du har inte skrivit något om det på din blogg. Är så nyfiken ;) Kram!

Svar: Hej!Ok, varför ska man inte springa. Tycker d funkar bra och är bra för själen:) jobbar ju bara kortare rundor.
Än så länge tycker jag att det är skit, därför jag inte skriver så mkt om d. Hoppas d vänder. För än så länge är det pengar kastade i sjön.
Challe

2013-04-26 // 08:35:16
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :