Ledsen

Mathias var mer ledsen än nånsin när jag lämna honom i morse.
Det slutade med att både han å jag stortjöt när jag lämna honom, usch va jobbigt d va!!
Nu har jag nyss ringt iaf å allt va bra! Men jag ska dit tidigare sen å prata med personalen för å se att allt är som det ska på dagarna, det skulle lugna mig!
Jag vill ju att han ska tycka att det är roligt å va på dagis!
.
Ända sedan jag va iväg å helgen så tjatar Matte varje dag om att han vill hälsa På Daniel, d va d jag sa att jag gjorde.
Varje gång vi sätter oss i bilen så säger han "Thias åka hälsa Daniel", haha!
Så nog blir han besviken på det också, att det aldrig är dit vi åker.
Nästa vecka ska vi det iaf, hoppas han uppskattar d ordentligt då som han tjatar!

Nu hoppas jag tiden går fort så jag får åka å hämta min prins!!


KOMMENTARER


mormor

Hjärtat då,han trodde säkert du skulle åka till Daniel igen utan honom,tur att han får åka snart. kram

2013-04-30 // 15:17:26

Usch vad jobbigt :( Hoppas samtalet med personalen lugnade dig och att han har det roligt och bra på dagis!

2013-04-30 // 17:47:23
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :