Helgen

ingen uppdatering alls i helgen, blir tyvärr så när bloggappen inte funkar, bloggar nästan jämt när jag ammar, annars blir d liksom inte av.
helgen har iaf varit jättebra! Vi har varit ute i stort sätt hela tiden hela helgen i det fin vädret!
krattat hela tomten å tagit upp detta, gjort verandan färdig för sommaren och lekt en massa.
idag tog jag även en promenad som slutade på 2 timmar tillsammans med Hanna, å d resulterade i skoskav, så va jag ska ha på fötterna imorrn vet i tusan!!
imorrn är det måndag igen. Hoppas på en riktigt bra vecka med massA planer. (Inte än dock så förslag är välkomna:))
sen kommer helgen, å då ska jag äntligen få träffa mina tjejer igen!!!
nu måste jag sova så jag orkar morgondagen! Hoppas appen funkar imorrn så d blir mer uppdateringar!
natti natti
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :