Close up

Alltså, det är en sak som jag börjat störa mig lite smått på.
Det är alla dessa Close-up bilder på alla underbara fina fantastiska barn.
Å då har jag barn å börjar mer å mer förstå de som inte har barn.
Missförstå mig inte, jag tycker jättemkt
Om att få se kort på nätet på alla fina barn som vänner och bekanta har, men vissa får ge sig alltså.
Det är flera närbilder på barnen flera ggr per dag, gärna ganska likadana, bilder som inte säger oss nånting.
Vi förstår alla att ni tycker att era barn är dom finaste, d tycker vi alla att våra egna är, men nånstans måste ni också förstå att alla är inte lika intresserade av ditt barn som du är.
Har ni ett behov av att visa dessa foton varje dag så skaffa en blogg eller liknande, d gjorde jag. Där går man in om man vill läsa om mitt liv å se bilder på mina barn.
Tvinga inte alla era Facebookvänner och instagramföljare att se detta jämt!
Bilder på olika saker på olika platser i olika sammanhang är skitkul, men resten, njaaa.
Och om det nu är någon som läser detta som tar åt sig så betyder det nog att du själv nånstans tycker att det är för mkt, och isf, skaffa en blogg.
Tack för mig, hej!


KOMMENTARER


Johanna

Jag tar åt mig för jag vet att jag lägger upp mycket bilder på instagram, men det är för att visa min familj som inte träffar melissa.. Och det är ju frivilligt att följa på instagram med.. Bara att sluta följa om man stör sig:)

Sen håller jag med om att facebook tex kan man ju inte välja vad man ser för allt kommer upp, men blogg väljer man:)

Svar: Det är ju precis d jag menar.. Lite fel av mig om instagram, för där vet man att det bara är bilder. Men som sagt, fb ser man ju allt.Det är ju pga att jag har min familj så långt bort som jag också lägger upp så mkt bilder, så d förstår jag verkligen!
Challe

2013-04-25 // 20:22:00
Johanna

Va bra:):)

2013-04-25 // 20:43:52
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :