BVC

En så lugn morgon fick jag inte.
Mathias ville inte till dagis så han skrek å bråka hela vägen dit och grät när jag lämna han (aj i hjärtat, men vet att det går över efter en stund och han har jätteroligt å leker)
Sen vakna lillan å skrek hela vägen hem så jag fick bära henne sista biten.
Men men:)
10.30 va d dags för BVC och visst växer hon, på bredden iaf:)
6070 gram och 58 cm lång.
Kontra Matte som va 64 cm lång å vägde 6120 gram. Ganska lika i vikt men stor skillnad på längd, inte undra på att hon känns stabbig:)
Sprutorna gick bra men oj va ledsen hon va (aj i hjärtat igen)
Nu är vi hemma igen, lillan sover ute å jag har lagat mat som jag ska äta.
Sen är det snart dags å hämta lillkillen.


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :