Sugen

Ååå, jag bara sitter här och är hur sugen som helst på något gott.
Ingenting hemma och självklart ingen möjlighet att åka hemifrån. Knatten somna precis efter lite kamp, men nu så.
skulle kunna baka nått gott lite fort men d ger mig dåligt samvete.
Men då tänker jag såhär.
Hade jag festat ikväll (vilket jag nog hade gjort om lilltjejen i magen inte funnits där) så hade jag anatagligen druckit omkring 1,5 liter vin sammanlagt, 1,5 liter vin är ca 1200 kalorier, sen hade jag antagligen ätit av chips eller snacks som står på borden där man är, säg 500 kalorier, sen fyllemat på kvällen runt 600 kalorier kanske.
Dvs 2300 kalorier på en kväll.. Katastrof när man tänker efter. (å då täknar man inte ens med drinkarna på krogen) Men å andra sidan betyder det att jag skulle kunna ställa mig å rulla chokladbollar å äta ca 40 st och trycka i mig en hel sockerkaka efter d. Å dricka mjölk till.
Då är vi uppe på samma ungefär.
Faaaaast, just nu å andra sidan efter dessa uträkningar är jag inte ett dugg sugen på varken något gottigt eller alkohol.
Hej alla tjockisar som festar ikväll. Jag ska äta en banan med min tjockismage å vänta på att bebis kommer ut,, sen ska jag ut å springa.... ;)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :