Långa dagar

Ja mattes dåliga mage å spyer bytes emot helt tvärtom när han började äta mat. En kille som vaknade 2 nätter i rad av att vara så hård i magen så han bara skrek, tog sig på stjärten, tittade mig i ögonen å säger "aj, aj, aj"..
Å va gör man? Man håller ju på å börja gråta själv för att man inte kan hjälpa till, men det är bara sitta där å vara nära å ge tröst! Stackars liten.....
Så igår kväll tänkte vi att vi ska ringa vc om det inte kom något snart då han inte fått ur sig nått sen i fredags (katastorflänge) å med tanke på hur ont han hade. Men imorse kom det äntligen, stackarn stod på tå å höll sig i väggen å tog i så han blev röd i ansiktet, haha, gullet.... Men va skönt efteråt, för han, men även för mig som kunde bege sig till jobbet i lugnan ro.
Detta härliga föräldrasnack med bajs-inlägg, jaja, d får ni ta.
Så efter en lång dag på jobbet igår så träffade jag Matte i 20 min, å då bara skrek han, så d va inge skoj.
Så idag jobbade jag halvdag, tog en sväng på stan, all by my self å sen så gick jag till dagis för å gå på mitt livs första föräldramöte. Kände mig så galet vuxen, men dags å vänja sig, vuxenpoängen haglar in.
Tog med mig knatten hem redan innan 14 å sen efter d har vi myst å myst å lekt hela eftermiddagen å han  har varit på stråande humör, då är det härligt.
Imorrn är det många timmar på jobbet som gäller igen och alldeles för lite tid för lilleman.
men på torsdag är jag ledig. Då är det jag å knatten som ska umgås hela dagen. Sen ska vi till bm å se hur lillasyster mår me=), plus att vi ska träffa Ia och lilla Loka. Vilken kanon dag!!
Nu ska jag passa på å mysa med min stora kärlek också, nu när knatten äntligen somnat tidigt!
Trevlig kväll!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :