God morgon vänner

Mitt barn verkar friskt!
Igår kväll både åt å drack han så d kändes bra. Ringde vc igår fm iaf å fick komma in å kolla, eftersom kräkningar ska avta efter 24 timmar å Matte hade hållt på i 3 dygn.
Men det var ju inget större fel på han mer än att han tappat dryga kilot i vikt och va nästan nere på samma som på 1-års kontrollen (6 månader sen).
Men idag ska vi försöka äta som vanligt!
Blöjan var även full med kiss imorse, vilket är väldigt bra, den har varit snustorr tidigare nätter.
Igår kväll va knatten å jag ensamma hemma medans pappan va ute på galej, mys!
Jag gick å la mig runt 22 å skulle kolla på film, men hann såklart inte så långt.
Fredrik va hemma efter 02 nån gång tror jag å d står en tom pizzakartong i köket så vi får vänta å se hur han mår:)
Idag blir det iaf familjemys i massor!!
Men just nu är det Bolibompa som vanligt:)
Godmorgon!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :