Bra dag

Ja dagen blev så bra som vi tänkt oss.
Imorse först en snabbsväng på jobbet för å döda tid då morgonen blev så himla lång. Vi hann också med ett besök på öppna förskolan på baggängen innan barnmorske besöket. Och allting ser finfint ut med lilltjejen i magen. Hoppas bara blodproverna ser bra ut också, men d tror jag=) Järnvärdet är dåligt som vanligt, men d har d ju alltid varit.
sen åkte vi till stan för lunch med Ia och lilla Loke, och vi hann även en sväng upp på öppna i stan för å visa upp lilla skönheten för folket där å dricka en kaffe innan Lova skulle hämtas på dagis.
Efter d blev d lek å bus hemma hos Lova, populärt!
Här är några bilder från eftermiddagen.
.
Fina Loke
Matte ville gärna gosa med Loke också.
Som en apa i bur.. Haha, dom bara hänger på kanten för å se:)
Och våra vackra busungar har konstanta brottningsmatcher:)
.
Tack för idag kära du<3
.
Sen blev d hem å steka raggmunk med fläsk.
Nu sover knatten å jag ska kolla på tv resten av kvällen å bara resa mig ifall jag blir hungrig eller törstig:)
 

KOMMENTARER


Tack själv min fina!! <3

2012-09-27 // 21:13:38
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :