Bättre

Idag har jag jobbat. Det har gått bra även om rösten inte varit med mig hela dagen. Känner mig inte sjuk alls, utan jag har bara tappat bort min röst...
hem efter jobbet för å hinna umgås med knatten lite innan han skulle sova, så det blev lite bus å lek å bad innan jag drog iväg igen å handla innan vi skulle ta kvällen.
Gäller å ta vara på tiden man får med lillknatten, imorrn hinner jag inte se han alls.
Först jobb hela dagen å sen är det personalmöte på kvällen så det blir borta hela hela dagen..
Jag saknar min lillknodd varje dag!!
Nu blir det fullt ös med jobb resten av veckan sen ska jag få träffa Ias nya bebis också. Nu kommer ju han vara den lilla å våra andra barn blir dom stooooora:)
Titta på den goding, hur gosig ser han inte ut?!
Fina fina Loke!!!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :