Tungt

Ja nu börjar högförsäljning på jobbet kännas i kroppen. Det går bra en stund, men efter ett par timmar konstant utan paus, ja då värker det överallt.
Och inte minst när man kommer hem, då har man ont överallt. Men men, man överlever, det är ju bara lite ont=)
Fötterna är värst. Men tätt därefter kommer rumpan. Konstigt tyckte jag att jag har ont i rumpan, känns som konstant träningsvärk. Fick höra att det kunde vara en ischiasnerv (stavning?) i kläm eller nått. Jag hoppas iaf den slutar vara i kläm snart så jag inte behöver vagga mer än jag redan gör:)
Det var toppenskoj å jobba idag så det gör det hela lite enklare. Å ännu enklare känns jobbdagarna när man kommer hem å knatten kommer springandes emot en, skriker MAMMA å vill upp i famnen å kramas, helt fantastiskt!
Nu ska vi mysa i soffan å vila min kropp resten av dagen, skulle gissa att det blir latmat pizza idag....

KOMMENTARER


Therese O

Hej!
Du använder väl stödstrumpor??

Svar: Nä, jag tycker inte att det hjälper. Men har ett stödbälte iaf=)
Challe

2012-10-14 // 17:11:20
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :