Prat

Va roligt det är med knatte nu när han snackar mer och mer.
Jag har börjat bli sådär töntigt glad varje gång nått nytt händer:)
Som igår när vi hämta hem från farmor och farfar på vinkar han å säger "errrrå fafa". Gulligt ju!!
Nya bästa orden just nu är verkligen pappa, traktor,  mera och så farfar nu då:)
.
Men sen har vi ju det här med sjukdomar igen. Hela eftermiddagen så har knatten varit lite hängig till och från å hans öga har varit rött. Ju mer klockan blev ju värre såg ögat ut. Å det slutade med att det rinner, varar och är rött.
Fluss igen???
Hoppas inte det. Hoppas att han bara fått in nått i ögat, men vi får väl se imorrn.
Nu sover han iaf!
Fredrik är iväg å bowlar med jobbet, så jag har passat på å baka lite.
Min kära karl fyller ju år imorrn så jag har bakat hans favoritkakor som vi kan mumsa på imorrn. Gullig tjej jag e!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :