Nu börjar det

Jobba går bra, men när jag kommer hem så värker min rygg, hugger å spänner. Foglossningen smyger sig på å vaggandet å ljumskarna blir värre å värre.. Men det är bara kämpa på å räkna ner!
Å kanske börja dra ner lite å alla lyft "å jag klarar mig själv" beteendet..
Hur som helst, det är bara låta det gå!
.
Mathias skulle ta dagisfoto idag. Gruppbilden hade inte gått så bra å han hade grinat så mkt att dom va tvungna å ge han både tutte å nallen, som han då har på kortet, tyvärr.
Sen skulle han tas på enskilt kort, ännu värre. Det blev inte ens nått kort. Fotografen va tydligen läskig.
Men men, det kan ju inte alltid funka:)
Nu hoppas jag iaf att han vill somna snart så jag får krypa ner i ett varmt bad å bara vila.
Just d, berätta jag att illamåendet är tillbaka också:/


KOMMENTARER


Anna

Har ni bestämt var ni ska fira nyår ?

2012-10-24 // 18:21:17
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :