Helgen

Hej vänner!
Nu är vi tillbaka på hemmaplan igen efter en jääääätteskön helg.
Vi drog till Västerås igår och tillbringade natten där. Det var en födelsedagspresent jag fick av min kära karl som vi äntligen fått till:)
Vi ägnade dagen åt att strossa i affärer å shoppa en del.  Sen checka vi in på hotellet, fikade å vilade.
Ut på stan å satt på nån sportbar å myste lite.
Gick på bio å sen ut å käka.
Mätta å trötta kröp vi ner i sängen på hotellet å tittade på en film innan vi somnade och sov en hel natt ostört och djupt:) kanon!
vakna i lugn å ro, upp å käka hotellfrukost och sen gå å lägga sig en stund igen å smälta maten. Det är lyx det.
Checkade ut å drog iväg å shoppade lite till innan vi begav oss hem å hämta knatten.
Sjukt va man saknar han så fort man är borta=)
Tack för helgen min kära!
En skön eftermiddag här hemma ska vi nu avsluta med varma mackor och tv. Självfallet är brasan tänd också=)
Imorrn är det jobb igen, och efter det ska jag åka å träffa min efterlängtade Sofia!<3
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :